fix bar

Wie zijn wij

De Bron is een basisschool voor protestants-christelijk onderwijs en is gelegen aan de Roerdompsingel 2 te Numansdorp. Het schoolgebouw beschikt over 16 groepslokalen, een grote multifunctionele hal, spreekkamers, kantoren en een speellokaal. Alle lokalen hebben digitale schoolborden en beschikken over een modern computernetwerk.

De Bron is een school met ongeveer 240 leerlingen. De kinderen zijn verdeeld over negen groepen. Op de school werken 25 fulltime en parttime leerkrachten, waaronder een directeur, een intern begeleider, twee bouwcoördinatoren, een ICT-coördinator en twee rekencoördinatoren en een conciërge.

CBS De Bron maakt deel uit van Stichting Christelijke Scholengroep De Waard. Tot deze stichting behoren ook de protestants-christelijke scholen in de dorpen ’s-Gravendeel, Heinenoord, Klaaswaal, Mijnsheerenland, Oud-Beijerland, Piershil, Puttershoek, Strijen, Westmaas, Zuid-Beijerland en Sommelsdijk.